torsdag 25. november 2010

Det nærmer seg........

Tenk at på søndag er det allerede
1.søndag i advent,
og vi skal tenne det første lyset.......

I går hadde jeg jo min kjære fridag,
og da ble det en snartur på byen.

Kjøpte meg denne søte lykta på Nille,
og den ble jo veldig fin med lyslenke fra Jysk :-)


Fikk også handlet noen lilla lys,
et lysglass med engler på
og noen adventlysglass :-)


Hadde også koselig besøk av min barndomsvenninne
Magga
og
hennes skjønne datter
Maiken
(på 10 mnd)
:-)
Rett og slett en flott fridag !!!

Når arbeidsdagen er ferdig i morra
kl. 1
er jeg klar for resten av adventspyntingen :-)

.........og ikke minst konsert med
Thomas Brøndbo,
Kor i Øyan
og
barnekoret hvor Hedda synger :-)
Gleder meg!

Alt ligger til rette for ei flott
( og kald )
helg :-)


2 kommentarer:

  1. Ja 1. advent på søndag. Dejligt. Jeg er klar.
    Tak for alle dine dejlige beskeder på min blog. Jeg bliver meget glad hver gang du skriver.
    By MARIANNE

    SvarSlett
  2. Å, kor masse fint du ha kjøpt! Du e bærre en tusenkunstner du snuppa mi :) E trur jammen e må ivei og kjøp litt julepynt e åg;) Konserten i kveld va fantastisk fin, å ho Hedda va så fin der ho sto!! Nattinatt og stor klem <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)