onsdag 1. desember 2010

En onsdag ikke helt etter planen.......


I dag hadde jeg egentlig en masse punkter
på listen over ting som skulle gjøres,
men
....................
det blir ikke alltid som man hadde trodd........

Ti minutt før Linus skulle kjøres
i barnehagen kastet han opp
( fikk jo vasket over spisestuegulvet ihvertfall ;-))
Stakkars liten,
så i dag har han ligget i sofaen og tittet på tv.
Håper bare vi andre slipper unna......
(krysser fingre og tær)

Så idag har liste fått være liste,
og jeg har kost meg med Linus hele formiddagen.

Men dagen startet jo med 3 søte småbarn,
som sjelden har kledd på seg så raskt som i morrest.
( Regelen her i huset er nemlig at man må kle på seg
før man får åpne kalendergaven ;-))
Så i desember går påkledningen unna i en fei :-)
Spenningen var stor,
og det er jo alltid ekstra stas
å åpne den aller første pakken på kalenderen.
Denne kalenderlenka har vi hatt i noen år nå,
og jeg kjøpte den på Rema.

 
Adventspakkene blir passet på av denne nissegutten,
som henger fast i den ene enden.
Han skulle egentlig ha hatt hjelp av en nissejente,
som henger i den andre enden.........
men hun har mistet hode siden sist jul.....
så hun er det ikke mye hjelp å få fra ;-)
Men nissegutt klarer jobben fint alene :-)

I bakgrunnen skimtes sofaen,
hvor Linus har rigget seg til med mange pledd og puter.
Dette pleddet har jeg kjøpt fra Jotex,
og det fant vi fram i morrest.
Linus syntes straks det ble koseligere på sofaen
når han fikk selskap av dette nissepleddet :-)


Så selvom ikke dagen idag ble helt som planlagt,
så har vi hatt en koselig dag likevel :-)
......og jammen fikk jeg tid til å pynte litt på
headeren vår også :-)

Kos dere resten av onsdagen alle sammen !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)