mandag 6. desember 2010

Mandagskveld

Da er jeg godt i gang med en ny uke,
og i kveld har jeg vært på 
PULS SAL
på Brygga trimsenter.
Elsker trening,
og det er godt å kjenne
hvordan batteriene lades etter en god treningsøkt.
 Er det noe vi trenger i disse
"vaske tak og vegger i mitt lille musehull"-tider,
så er det en dose
EKSTRA ENERGI!
Nå blir det jo heldigvis jul uansett hvor mye vi vasker og styrer,
så for meg er det viktigst med
mye kos
sammen med mann og barn nå i disse førjultider.
MEN
når jeg innimellom fyker rundt med mopp og vaskefille
så bruker jeg
DURANCE
med denne deilige lavendel duften.
Vaskingen går mye lettere med Durance :-)
Anbefales på det sterkeste.....
.....men pass på man kan fort bli avhengig ;-)

Lykke til med julevasken alle sammen :-)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)