tirsdag 18. januar 2011

Hipp hipp.........

I dag har jeg jammen bursdag........
og siden de gale damene på jobb har fått bilde av meg i lokalavisa
( og jammen har jeg havnet på forsiden og...),
så kan jeg jo fortelle det her også :-)
Så nå er det ingen hemmelighet at jeg har i bursdag ihvertfall....hehe :-)

Men det er ikke bare min bursdag idag skjønner dere,
for på min 10 årsdag var jeg nemlig så heldig å få en utrolig flott og spesiell bursdagsgave......
og ingen har greid å toppe den gaven så langt ;-)
Denne dagen for 27 år siden ble jeg nemlig storesøster til vakreste Hanne :-)
Litt av en presang eller hva?

Så kjære lillesøster Hanne
GRATULERER MED DAGEN
(huff...litt kornete mobilbilde dette,
men ditt vakre smil ser vi uansett ;-))

Et lite dikt til deg på dagen din :

Du er utvalgt av livets tilfeldigheter Til å bli Elsket av meg For evig og alltid, Litt på tross av Men mest på grunn av, De mange ting Som gjør nettopp deg Så inderlig spesiell for meg

Store klemmer til Hanne
og alle andre som har bursdag i dag


2 kommentarer:

  1. GRATULERER!! Så gøy å ha bursdag samme dag som lillesøster da! Min datter har på min pappas bursdag, og det er stor stas!! :-) Ha en super kveld! Klem

    SvarSlett
  2. Takk Mia:-)
    Ja det er stor stas med delt bursdag:-)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)