onsdag 9. februar 2011

Loppis hos Home by Virginia

Forrige søndag var jeg og ei venninne på "loppis"
hjemme hos hyggelige Malin.
Malin står bak den flotte bloggen
Der hadde vi ei koselig stund,
og her kommer bilder av de gamle skattene
jeg kom hjem med......

Denne lille skuffen,
som passet perfekt som hylle i spisestua vår :-)


Dette vakre fatet........
....med en flott dekor.
Riktig så royalt ;-)
Må vel bruke dette
fatet når jeg dekker på til
prinsebryllup i april ;-)

Denne blomsterkrukka venter på en vakker husfred,
som jeg helt sikkert fort tar livet av...dessverre:-(

Denne hylla har fått plass på soverommet vårt,
elsker fargen på den :-)
Gammel og sjarmerende :-)

Kjøpte 2 av disse rammene,
fargen passet jo perfekt til hylla på bilde ovenfor.
Skal ha bilder av ungene i dem :-)

Ellers ble det en gammel kakeform
og en rosa hylle som skal males etterhvert.

Veldig fornøyd etter besøket hos Malin,
og gleder meg vilt til hun skal ha nytt
"loppis" :-)

Ha en flott onsdag!
Her skinner sola :-)

Klem fra Rita

4 kommentarer:

  1. Det er nogle dejlige ting du har købt på loppemarkedet! Jeg holder så meget af de små ting, der gør vores hjem hyggeligere og helst noget, der ikke bare er splinternyt, men har sjæl :-)
    Klem til dig!

    SvarSlett
  2. Jøjje meg så mange flotte skatter du har funnet:)) Helt imponert jeg:) Vært på kun èn loppis og der fant jeg ingenting. Den første hylla du viser, var råstilig:)
    Husfreden er ikke så vanskelig....sett den i litt vann et kvarters tid annenhver dag. Og vann aldri oppi planten...men dette vet du sikkert....
    Ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for hyggelig hilsen :)
    Ja i England (og USA) er det jo maaange samlere og man finner bøller over alt!
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Hei Rita
    Så mye fint du har kjøpt av Malin :) Likte sååå godt den hvite blomstervasen!!! Aldeles skjønn ღ Hm, at jeg ikke dro dit da! – tenkte jeg skulle, men slet med hodeverk… Utrolig søt dachsdørstopper ღ må inn å ta en titt her, takk for tips :) Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og helg som snart kommer ;D Klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)