onsdag 23. mars 2011

I am back........

....etter en fantastisk ferie i
England :-)
Vi har hatt en flott tur med mange opplevelser,
besøk hos gamle kjente, shopping
og en herlig smak av vår!
.......og jeg er enda mer ovebevist om at
jeg var engelsk i et tidligere liv ;-)
tjihi


Det blomstret jo overalt,
og det var deilig å kjenne sola varme en forfrossen norsk
vinterkropp!

Men her i Brønnøysund er det jo full vinter igjen,
med masse snø :-(,
så vi må nok vente på våren enda ei stund.........

Bare en snartur innom for å fortelle dere at det fortsatt er liv i meg........
men har blitt så forferdelig forkjøla etter
den bråe overgangen fra vår til vinter
så energien er dessverre ikke på topp.
Men jeg er snart tilbake.........
:-)

Ha en flott onsdag alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Så dejligt at høre I har haft en dejlig tur,
    måske der kommer lidt goodies fra shoppingturene på bloggen?
    Jeg er i hvert fald nysgerrig;)
    Håber forkølelsen er hurtigt væk igen, og at foråret også snart melder sin ankomst hos jer.
    Knus på en onsdag!

    SvarSlett
  2. Heia Rita! :)
    Godt å hør at dåkker ha hatt d fint på England tur! :)
    Ikke like bra at du ha vårte syk i ettertid... Huff asså... God bedring!
    Klæm :)

    SvarSlett
  3. Kære Rita, velkommen hjem fra ferie - det lyder spændende, at du har været i England! Her er der rigtigt forår nu med sol og milde temperaturer, 10 grader lige nu.
    Klem og ha' en dejlig onsdag!

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig besøk i bloggen min! =0)
    Jeg er egentlig øyværing, fra Toft.

    Ha ei riktig god helg!

    KLem,
    Aud

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)