onsdag 18. mai 2011

Vel overstått 17.mai alle sammen.......

For oss ble barnetoget en særdeles våt opplevelse........
vi var ganske fuktige alle mann da vi spiste kaker på kafeen
på skola
og hørte alle elevene på skola synge
"Helgelandssangen".
Men koselig var det uansett :-)
Etterpå bar det rett hjem for å skifte,
bunaden var våt rundt hele skjørtekanten,
så ettermiddagsantrekket til mor ble kjole og Ilse Jacobsen støvler.
Hva hadde vel livet vært uten Ilse? ;-)

Så dro vi til byen for å se på
Borgertoget
sammen med mamman og pappan min,
og det regnet fortsatt.......
men hva gjør vel det når hele familien har så flotte paraplyer :-)


.......men så gikk det heldigvis ikke lange tiden
så skinte faktisk sola!!!
HURRA HURRA HURRA!

Da det siste toget var ferdig,
dro vi hjem til mamma og pappa 
og spiste hjemmelaget koldtbord............
og gjett om  vi ble METTE!!!
Kan ikke huske sist jeg var så stappamett som igår,
men sånn går det når jeg og mamma
hadde laget så mye god mat ;-)

Mamma hadde pyntet så fint festbord
til oss,
og her får dere en liten titt.......


Serviettene med hvitveis passet
jo perfekt til vårt 17.mai bord :-)
Vakkert!!!

 ............og nå er det heldigvis ett helt år til neste 17.mai :-)

Ha en flott onsdagskveld alle sammen!

Klem fra Rita

2 kommentarer:

  1. Ja, heldigvis for at det er 1 år til neste 17.mai. Jeg henger meg på den!

    Herlige paraplybarn!

    SvarSlett
  2. Lyder til I har haft en dejlig dag. Hip Hip Hurra

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)