onsdag 22. juni 2011

Hei hei...jeg er fortsatt her :-)

Merker at sommer og blogging ikke passer helt sammen,
for når man aller helst vil kose seg ute så er det ikke så lett å få tid til
å sitte inne framfor data maskinen ;-)
Men det er fortsatt liv i meg,
og jeg kommer innom sånn av og til....
litt avhengig av vær og vind ;-) 

Har i dag laget en "ny" blogg,
som kun kommer til å omhandle hundene våre....
så fra og med i dag blir det
INTERIØR og HVERDAGSLIGE SYSLER
som råder her inne :-)
Så velkommen til
"NEVERLUREN HUS OG HJEM".

......men ta gjerne en titt inne på vår nye blogg også :-)
( se link oppe til høyre )

Har egentlig flere sommerlige bilder
som jeg prøver å få lagt ut her,
men ikke søren om jeg får de inn på bloggen........
men nå er det middagstid og så møtetid på jobben,
så jeg får se senere i kveld om jeg får det til........

Ønsker nye følgere velkommen!
Koselig at dere vil følge meg her inne :-)

Stor klem fra Rita

1 kommentar:

  1. Dejligt at du er her igen, Rita, og tillykke med din nye blog! Jeg kan se rundt omkring, at flere har problemer med billeder i dag. Ja, om sommeren vil vi gerne hygge os udendørs :-)
    Klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)