onsdag 24. august 2011

Min favoritt

Var jo selvfølgelig inne på -nille
sine sider i går etter at vi hadde vært å hentet
premien vår,
og da så jeg at de har en konkurranse gående
hvor de vil at vi skal vise fram
vår -nille favoritt :-)

Måtte jo tenke meg litt om,
men kom fort fram til at dette er min -nille favoritt
akkurat nå.


Denne stettskålen i glass kjøpte jeg
på ei tilbudshylle på -nille.
Jeg betalte kun 20 kr. for den.

Den har jeg allerede brukt til fruktskål,
til å servere fruktsalat i
og til flytelys som her......
......og enda er det jo mye annet jeg kan bruke den til :-)

Det enkle er ofte det beste !

( Blomstene er også fra -nille)




Ønsker samtidig å takke alle som var innom bloggen min
i går, høyeste besøkstallet jeg har hatt :-)
ARTIG!
.....og ekstra koselig med dere som er så snille og legger
igjen en liten hilsen :-)

Ha en koselig onsdagskveld!

I kveld skal jeg legge bind på skolebøker.......
kjenner at jeg allerede  gruer meg til neste høst........,
for da er det 3 stk skolebarn som skal ha bind på bøkene ;-)
Ikke det morsomste jeg vet,
men må man så må man ;-)

Klem fra Rita




3 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har:-)

    Tusen takk for lenken til giveawayen av Ilse Jacobsens støvler!

    God kveld fra Karianne

    SvarSlett
  2. Flott den skålen ja. Den kan brukes til så mangt. Min favoritt er noen lykter jeg kjøpte på 70% her i sommer. Kjempefine og jeg elsker 70% varer ¤fnis¤
    Men nå....god natt
    Klem

    SvarSlett
  3. Sikke en fin skål, Rita - det ser dejligt ud med flydelysene! Du er så god til de små detaljer, der gør et hjem hyggeligt!
    Klem og lykke til med at binde skolebøger ind ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)