onsdag 14. desember 2011

BUTIK WALDO ( sommerminner )

Sitter her og ser på bilder
fra sommerferien,
og fikk så lyst til å dele litt med
dere midt i julestria :-)
Marianne med den flotte bloggen
har flere ganger skrevet om
Butik Waldo
utenfor Århus,
og jeg har mange ganger drømt om
å få oppleve denne herlige butikken
hun har fortalt oss om.


 Da vi i sommer var i Legoland,
satt jeg en kveld med pcen på fanget
og fant ut at jeg skulle skjekke opp adressen til
Butik Waldo.
La adressen inn på GPSen,
overbeviste min kjære mann om at dette
var en butikk verdt ett besøk ;-)
og at det bare ble en bitteliten avstikker på
vei nordover :-)
Som sagt så gjort.........og
gjett om jeg er glad for at vi gjorde det,
for makan
til sjarmerende butikk,
både ute og inne,
har jeg aldri opplevd :-)
Butikken ligger landlig til,
i et sjarmerende fjøs på tunet
på en tidligere gård.


Damen som driver butikken
var jo bare så hyggelig,
og det hele ble en flott opplevelse!
Jeg gikk rundt med et smil om munnen,
og handlet både interiørting og klær :-)
Det aller aller beste var jo at jeg fant flere deler
fra Green gates Ingrid Beige serien.
En serie som dessverre ikke produseres lenger,
men som jeg synes er den
fineste av alle seriene fra Green Gate :-)

Mens jeg koste meg med titting og shopping,
koste mannen seg med en kopp kaffe i den koselige
bakgården og barna fant også noe å gjøre :-)



Dette er en butikk som jeg virkelig
anbefaler dere å ta en tur innom
hvis dere ferierer i nærheten av Århus!
En utrolig sjarmerende butikk som bare må
oppleves!

Håper dere koste dere med litt annet en jul her på bloggen :-)
Jeg syns selv det var godt med en liten pause fra julestyret,
men nå er det tilbake til virkeligheten
og i dag står vasking av soverom på timeplanen :-)

Ha en god adventsonsdag alle sammen!

Klem fra Rita







4 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig oplevelse - det ser ud som et sted, der minder meget om Præstebakkegård, der ligger tæt ved mig. Når jeg kommer til Jylland næste gang må jeg ind og kigge :-)
    Klem til dig, Rita!

    SvarSlett
  2. Jeg var i Leogoland i sommer - men ikke i denlekre butikken... Kanskje neste gang ?
    Klem

    SvarSlett
  3. Dejlige billeder.
    Hvor er det sjovt du lige har valgt at skrive om butik Waldo, har nemlig akkurat lige været på hjemmesiden, for at se hvor det ligger, da gemalen og jeg skal til Århus på mandag, og så vil jeg gerne derind en tur.
    Turen til Århus starter godt nok mindre hyggeligt, med tur på sygehuset, men vi har bestemt at få en hyggedag ud af det alligevel. Mindstemanden er afsat til bedsteforældrene, og det er så sjældent det bare er OS.
    Rigtig god torsdag til dig ;)

    SvarSlett
  4. Hej Rita - det er da virkelig et dejligt indlæg du har lavet her. Jeg blev rigtig glad da jeg så det. Jeg har straks skrevet til mine forældre, at de skal tjekke din blog. Jeg har også linket til dit indlæg fra mit indlæg idag. Prøv at kigge. Jeg håber det er ok.
    Klem fra Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)