fredag 23. desember 2011

No kan ho berre kom.......

Ja nå kan hun bare komme,
jula asså ;-)

Alt er klappet og klart,
og julefreden har senket seg i heimen :-)
Barna sover søtt i sengene sine, til og med 5 åringen
som har trekt tann nr 3 idag
og som er veldig spent på hvordan det skal
gå i natt når
julenissen og tannfeen møtes
på rommet hans...........;-)
Han håper bare de er stille sånn at de ikke
vekker han :-)
Fantastiske barnetanker :-)

Denne gamle nissen er ihvertfall
veldig stille,
men alltid blid :-)

Når det gjelder julepynt av nyere dato er
jeg veldig glad i disse Hadelandsnissene.


Har mange slike gamle juletrekuler,
og de er jeg UTROLIG glade i.
De er jo så vakre!



Ett englekor hører vel også
med i julen..............
engler samlet gjennom flere år......
noen kjøpt og noen hjemmelaget.....


Her har dere fått et bittelite glimt
inn i min julepyntverden :-)

Sitter i sofaen og slapper av,
ute blåser det som bare det
og mer vind er det meldt,
så jeg syns virkelig synd på nissen og tannfeen
som må ut i natt ;-)

Ønsker dere alle ei rolig julenatt,
og i tilfelle jeg ikke får tid til å stikke innom her i morra,
så ønsker jeg dere samtidig
EI RIKTIG GOD JUL :-)

Juleklem fra Rita




1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)