tirsdag 17. januar 2012

Byvandring

I sommer var vi så heldige
og endelig få mulighet til å besøk den
sjarmerende danske byen
Ribe.
Vi tilbragte en nydelig, men litt våt,
søndag i denne byen.

Både store og små syntes det var spennende
å gå på byvandring,
og finne ut hva som skjulte seg bak neste hushjørnet.......


Utrolig mange forskjellige
dører i denne byen....


På flere av husveggene var det slike
tavler med historier
til folk som hadde bodd i
husene tidligere.

Kunstverk prydet også enkelte
husvegger.................


...........og vinduer.


Denne båten falt selvfølgelig
5 åringen vår for........


Andre sjarmerende ting vi kom over
på vår byvandring...............




Dette er en by jeg virkelig kunne
ha tenkt meg å besøkt igjen :-)
For dere som skal på Danmarks ferie
til sommeren,
så er dette en by jeg virkelig anbefaler :-)

Nå blir det sofakos og tv-titting på
meg!
Ha en koselig kveld
alle sammen!

Stor klem
fra Rita



1 kommentar:

  1. Sikke nogle skønne billeder du har taget, Rita - tusind tak for turen! Jeg har ikke besøgt Ribe, siden jeg var der som barn med min far. Klem og en dejlig dag til dig!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)