onsdag 11. januar 2012

Litt fornyelse i det nye året

Alltid godt med litt fornyelse på
interiørfronten nå i januar,
når juletre, all julepynten og juledukene er fjernet.

Her er det spisestuebordet som
har fått fornyet seg......


Nytt brett fra Princess.
Syns det var så lekkert med
"tapet" inni,
og den slitte patinaen :-)


 Håndtakene på sidene var jo riktig
prikken over ien.....



 Nydelige lysestaker fra
en utrolig sjarmerende butikk i
Namsos.
Utrolig mye fint,
og en søt liten cafe tilknyttet butikken :-)
Anbefales!
Ta en titt her



Tilslutt en
herlig løper
fra Princess :-)




Jeg er utrolig fornøyd med
at vi har fått en Princess-butikk
her i byen :-)


Det var dagens forandring fryder
fra meg...........
Hadde masse planer for fri-onsdagen min,
men med barn i huset blir ikke alt som man har planlagt..........
det ble istedenfor våkennatt sammen med en syk gutt
og kosing på sofaen resten av dagen :-)
Men men..så lenge det er omgangsyken som herjer,
så er det bare å ta tiden til hjelp...........
det kommer jo alltids en ny fridag med nye planer :-)
Kosing på sofaen er jo ikke det verste man kan gjøre :-)

Klem fra Rita
PS! Velkommen til nye følgere :-)
Setter stor pris på dere :-)





3 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring med din dreng, Rita. Jeg håber, I andre undgår at blive smittet. Ja, det er altid dejligt med lidt fornyelse på interieurfronten - så fint hvad du viser.
    Klem fra mig :-)

    SvarSlett
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Jeg kan specielt godt lide din dug med tryk på. En sjov ídé.

    SvarSlett
  3. stilig brett og fint pyntet:-)koselig blogg du har.-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)