tirsdag 24. januar 2012

Litt mer spisestue

Jeg fortsetter å vise dere spisestua vår,
men denne gangen fra en annen vinkel.....
mot kjøkkenet denne gangen.



Med en ivrig jeger i huset,
så må man selvfølgelig ha litt villmark
i interiøret.
Den høye himlinga passer
godt til sånt.


Green Gate samlingen min holder på
å vokse ut av hjørneskapet.......
så det spørs om jeg snart må finne meg ett større skap.
Trekket til den mørke stolen er det
mormoren min
som har brodert,
så den er jeg veldig glad i.



Måtte snu litt på meg slik at jeg fikk med vinduet også,
er utrolig glad i disse brede vinduskarmene
som vi har på spisestua og kjøkkenet.
De er bare fantastiske :-)


Håper dere koser dere på spisestua vår :-)
Det gjør ihvertfall vi :-)

Ønsker dere en god tirsdag !

Klem fra Rita



2 kommentarer:

  1. Ja, der ha e kosa me mang en gang! Fantastisk flotte bilda, kjære Rita :)

    SvarSlett
  2. Det var hyggeligt at få lov at være i din smukke spisestue, Rita! Klem til dig :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)