tirsdag 7. februar 2012

Varm sjokolade........

Har vært på skogstur
sammen med herlige unger og voksne
på jobb i dag,
men har liksom ikke helt fått tilbake
varmen i kroppen
etter dagens tur..........
Kunne virkelig trengt
en kopp varm kakao med krem,
men ingen kakao i huset............
så da får jeg heller bare trøste meg med
dette bilde


av varm sjokolade med krem.

Dette fikk vi servert på en liten kafe
i Hjørring, Danmark
i sommeren.

Stilig ikke sant ?

Må jo fortelle dere at jeg har blitt stolt medlem
av
VINTAGE INTERIOR BLOGS :-)
 Et samlingssted
for oss som elsker
vintage, nostalgisk, landlig, shabby og industrielt interiør!
Mange flotte blogger,
så der inne koser jeg med virkelig !
Takk til Hanne og Mia,
som har laget dette samlingssted :-)

Klem fra Rita
PS!
Velkommen til nye følgere :-)
Koselig at dere vil følge meg!




4 kommentarer:

  1. Heia Rita :)
    Ja så veldig godt og fristende ut det der, å så prinsessekrone da :))
    Fin pynt på hylla du kjøpte hos Malin også, likte veldig godt det gamle åkleet :)

    Fortsatt fin uke til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Hvor er det dejligt, at du er blevet medlem af Vintage Interior Blogs - tillykke!
    Og dit billede ser bare så lækkert ud! Det er lige, hvad man har lyst til, når det er iskoldt udenfor.
    Klem og ha' en god dag, Rita!

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ dette så virkelig godt ut... delikat... Og det smakte sikkert kjempe godt også.:

    God helg

    Kerstin

    SvarSlett
  4. Mmmmm, dette så uimotståelig deilig ut...
    Tusen takk for hyggelig "besøk" på bloggen min, og velkommen som følger!
    Ønsker deg en fin søndag!

    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)