lørdag 12. mai 2012

En finfin lørdag

Finnes ikke noe koseligere enn når ungene kommer
inn med selvplukkede blomsterbuketter.
Alltid rørende for ett mammahjerte det :-)


Spesielt vakkert blir det jo når jeg kan sette
dem i en gammel fløtemugge :-)


Ekstra flott og koselig lørdag her i huset,
 for storjenta på snart 12
disker opp med middag,
hjemmelaget iste og gulrotkake til dessert :-)
Mens storjenta ordner på kjøkkenet
( med litt veiledning fra mamma underveis )
kan jeg få unna litt forefallende husarbeid.

Riktig god lørdag til alle dere der ute :-)

Klem fra Rita


7 kommentarer:

  1. Hei vennen :)

    Det høres ut som en herlig lørdag :) Så flink ei jente som lager middag, iste og kake :) Herlig :)

    Og de nydeligste blomstene - de er helt klart de fineste de man får fra en barnehånd <3

    Kos dere med servering og nyt lørdagen både liten og stor :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  2. Nydelige ;-) Her måtte jeg nok plukke blomster selv i går.
    Barna har ikke tid til slikt lengere her på Bengtgarden.
    Eller har de rett og slett blitt for store?

    Uansett det ble nydelige blomster på bordet hos meg også.

    Finfin søndag til deg!

    Klæmma

    SvarSlett
  3. Sikke en dejlig buket du har fået! Og hvor er det flot, at din store pige laver middag, hjemmelavet iste og gullerodskage til jer :-) Klem og ha' en rigtig god søndag!

    SvarSlett
  4. Sikke en dejlig buket, du har fået - og jeg synes, det er meget flot, at dine store pige laver mad og kage til jer! Klem og god søndag til dig, Rita :-)

    SvarSlett
  5. Så fiiine blomster :-) Herlig tid nå når alt begynner å spire og gro, krysser fingre for at vi får en flott vår/sommer...synes vi fortjener det nå ;-)
    Ha en fin fin dag Rita,
    God klem fra meg :-)

    SvarSlett
  6. Ihh hvilken forkælelse - både blomster og middag fra børnene.

    SvarSlett
  7. Hei på deg :))

    Da må jeg gratulere deg med premien på bloggen min :))
    Kjekt det var du som vant :))

    Klemmer Bente

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)