søndag 31. oktober 2010

Bath in my heart

Som nevnt i et tidligere innlegg føles England som mitt andre hjemland.
Jeg har bodd to år i England,
og elsker det meste som har med England å gjøre.
Te, krim, crumpets, fish and chips, lager and lime, Eastenders
( er det noen der ute som husker da Østkantfolk gikk på TV2? )
........listen over engelske ting jeg elsker kan bli laaaaang ;-)

I mars 2011 skal jeg, jentene og mamman min reise ned til Bath, min favorittby.




Vi har leid oss leilighet og gledet oss til å leve det engelske livet en liten uke,
men idag fikk jeg mail fra fruen vi skulle leie leilighet hos.
Der sto at mannen hennes hadde dødd ,
trist selvfølgelig,
og at hun derfor måtte selge huset med leiligheten
og at hun derfor ikke kunne leie ut til oss i mars :-( :-( :-(
Så nå er jakten på leilighet i full gang igjen......
Så kjære venner, kryss fingrene for at jeg igjen finner en flott leilighet :-)

Kornelie på 7 var med meg og en venninne til England da hun var bare 11 måneder.
Det hun gjør nå er å fortelle storesøster på 10 ( som aldri har vært i England)
at hun gleder seg til å vise storesøster de plassene hun har vært på tidligere...
Hun føler seg nok veldig viktig som har gjort noe storesøster ikke har gjort.
Så nå gjenstår det å se hvilke plasser hun kjenner igjen da...tjihi :-)

Klem fra
Rita


2 kommentarer:

  1. Nei, huff, e dåkker på leit igjen, det va dumt. Men e e sekker på at det ordna se, det ordner seg for snille piker vettu! Det bi nok en heilt fantastisk tur :) Stooor klem <3

    SvarSlett
  2. Du får berre kryss fengran førr oss, Anette <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)