søndag 21. november 2010

Helga vår :-)

Dagene flyr avgårde og jeg har jammen ikke blogget siden onsdag....
men nå er det jammen på tide å skrive litt igjen.

I går hadde vi koselig besøk av tante Isabell, farmor og Roald.
De kom på dagstur i fra Gutvik,
men tante Isabell kom jo egentlig helt fra Trondheim.

I dag har hele familien, også mormor og morfar,
vært i
Brønnøy kirke.


Der fikk Linus utdelt Kirkeboka


 som 4 åringer får,
og han gikk opp til presten og de andre barna helt alene.
Der sto han med ryggen til menigheten ;-)
(han var mest opptatt av å se på en annen gutt fra barnehagen )
 og sang "Hvem har skapt alle blomstene...".
Gjett om det var
en stolt gutt
som kom gående tilbake til oss etter at han hadde fått boka si.
Han hadde nemlig sagt til pappa at han måtte gå opp sammen med ham,
men jammen turte han å gå opp alene :-)
Stolt mamma...selvfølgelig :-)

Etterpå var vi og koste oss hos mormor og morfar
med kaffe, te og is,
( for dere som ikke vet det så
elsker jeg is )
og så bar det hjem for å rydde på loftet.

Har fått ryddet masse masse,
sortert klær som skal gis bort
og kastet en god del.
Så i kveld skal jeg sette meg i sofaen med god samvittighet :-)
 
Om en uke er det 1.søndag i advent,
og jeg gleder meg til å tenne det første lyset
i adventskransen.
 
Ha en fin søndagskveld alle sammen !
Klem



2 kommentarer:

  1. Å, så koselig du ha skrevet om helga dåkkers! Kainn tenk me tel at hainn Linus va ein stolt liten herremainn, ja :) Må snakkes snart snuppa mi :)

    SvarSlett
  2. Anette: :-)Vi må absolutt snakkes snart! <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)