onsdag 17. november 2010

Med vinterkåpa på......og noen delte tanker

Som vanlig på min fridag så må
jeg ut og gå en lang tur,
og når vi har så nydelig vintervær som vi har i disse dager
så går det ihvertfall ikke ann å sitte inne og titte ut.
I dag gikk mamma og jeg rundt Torghatten,
en fantastisk tur i solskinn og vakkert vinterlys.
Måtte ta bilde av Torghatten som har tatt vinterkåpa på.
Vakkert!!!


Før jeg kom meg ut på tur
hadde jeg besøk av min kjære venninne


Med varm te i koppen
fikk vi oss som vanlig en god prat.
Etter å ha delt tanker, synspunkter og ting vi begge har opplevd i det siste,
konkluderte vi med at

HVIS MAN IKKE HAR NOE HYGGELIG Å SI ,
SÅ KAN MAN FAKTISK BARE LA VÆRE Å SI NOE!

Selvfølgelig skal man være ærlig mot hverandre, men det finnes da hyggelige måter å være ærlige  på!!!

Smil til verden, så smiler den tilbake.
Da ønsker jeg dere alle en smilende onsdag :-)

5 kommentarer:

  1. Godt med gode venna som man veit stilla opp uansett, i dag va det ekstra fint å sett tidlig på morran og drekk te ilamme de'. E kjent at e trengt en god venninneprat, og følt me ti kilo lettar når e for heim! E e så glad e har d <3<3<3

    SvarSlett
  2. "Vi e venna førr live, og sånne e gode å ha " :-)
    trallalla! Utroli gla førr at e har de og, så jammen e de godt vi har kvarainner ;-) <3<3<3

    SvarSlett
  3. Uhh den gåtur i det dejlige flotte snelandskab. Der ville jeg gerne have været med. I Danmark er det stadig efterår. Lidt rimfrost om natten er alt.
    By MARIANNE

    SvarSlett
  4. Hei Marianne!
    Synd veien mellom deg og meg er så lang, for ellers hadde du vært hjertelig velkommen til å være med på turen vår i dag :-) :-) Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett
  5. Go morn Rita
    Hilsen Marthe

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)