mandag 15. november 2010

Hva hadde livet vært uten gode venninner.........?

Dagen i dag har jeg tilbragt i Bodø
sammen med min barndomsvenninne
SIV-ANITA.
Jeg hadde kontrolltime på sykehuset
pga. en "dramatisk" visdomstanntrekking tidligere i høst her
i byen.
Men resten av dagen ble en skikkelig herlig venninnedag,
med shopping, SKRAVLING og gode mat.
                                                        Denne dagen lever vi lenge på :-)
En skikkelig vitamininnsprøytning i en mørk november.

Fikk også unnagjort et par julegaver,
og en julekjole fikk jeg også med meg hjem!
Veldig fornøyd dame som satte seg på flyet hjem i kveld :-)

Tar med et par bilder av våre søte valper når jeg først er her.


Da ønsker jeg dere alle ei god natt :-)

2 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)