tirsdag 19. april 2011

3 l hvitmaling, gotteri, krim og rødvin...............

Bare innom en snartur for å si 
HEI:-)

Fantastisk herlig med påskeferie.......
til og med været har blitt bedre enn yr.no meddelte oss
her tidligere :-)
Så med 3 liter hvitmaling som har blitt benyttet flittig
på diverse møbler,
to bøker som allerede er utlest
(og to nye som ligger uåpnede og venter på meg.........),
og fortsatt gotteri og rødvin
i skapet, 
og med masse tid sammen med 
mann og barn,
så kan jeg så absolutt ikke klage :-) 


Ønsker dere alle sammen ei riktig god påske!
Stor påskeklem fra Rita
PS!
Tusen takk for mange koselige kommentarer,
og velkommen til nye følgere!
Det er "sporene" dere legger igjen  her inne
som gjør bloggingen så utrolig morsom
og inspirerende!
:-)

4 kommentarer:

  1. God morgen i det norske. Vil bare ønske god påske den anden vej også, håber du får læst, malet, hygget med familien og meget, meget mere.
    Om ca. 3 timer ankommer datter og svigersøn fra Norge, så begynder påsken for alvor.
    Du skullle kigge forbi min datters blog også, hun hedder nordligenefer,blogspot.com
    Påskeknus fra DK!

    SvarSlett
  2. Og rigtig god påske også til dig! Jeg håber, I får solskin og lunt vejr, lige som vi har her. Nu er alt ved at springe ud, og træerne ved at være lysegrønne.
    Varme klem!

    SvarSlett
  3. Heisann :)
    Riktig God Påske til deg også, det er deilig med vår i luften...så det må bare nytes inni mellom terrasse vask og diverse vårsysler:)
    God påskeklem fra meg :o)

    SvarSlett
  4. Lyder som om det er gjort klar til en rigtig god påske hos dig. Nyd, nyd, nyd.
    Klem MARIANNE

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)