fredag 1. juli 2011

Ikke akkurat hagevær.......

...........her i dag,
så da vasker, ordner og rydder jeg
heller litt inne :-)
( Kameraet var dessverre strømtomt,
så derfor kommer det kun noen
 mobilbilder av ymse kvalitet i kveld ;-))

Har flyttet
favoritt-kommoden min,
og pyntet litt på den.
Kommoden passet perfekt
under dette lille skapet
som jeg har kjøpt i Sverige for mange år siden.
Døra er et gammelt vindu!

Jeg er veldig fornøyd med
ommøbleringen:-)

                                                        Disse lilla blomstene for å ha telys i
har jeg kjøpt på Kremmerhuset,
syns de var så søte :-)

Dette er utedo-nøkkelen som vi brukte da
plassen her ble brukt til hytte.
Har den hengende under skapet,
og når jeg ser på den bringer den fram
gode hytteminner ;-)

Disse rosene hadde Linus og mannen i huset
med seg fra hytta da de kom hjem i går kveld.....
så nå dufter det nydelig roseduft i hele huset :-)
Heldige meg!
Vakkert!


Med disse vakre rosene ønsker jeg dere alle
EI RIKTIG GOD SOMMERHELG!

KLEM FRA RITA


2 kommentarer:

  1. Hej Rita, hvor er det smukt at se, som du pynter og hygger inden døre med gamle møbler, nips blomster og andre ting. Jeg synes, din kommode og det lille skab med glas i lågerne er skønne! Jeg har selv en gammel kommode, jeg har afsyret, og den er et af mine kæreste ejer.
    Jeg ønsker dig en rigtig god weekend! Her øser regnen ned, men så kan jeg jo få lavet lidt indendørs :-)

    SvarSlett
  2. Så smukke roser, hvor betænksomt af dine drenge ;)
    Det ser skønt ud med din ommøblering, synes skabet er super sødt.
    Forsat dejlig weekend ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)