onsdag 19. oktober 2011

Regn regn øsende regn............

Som dere sikkert forstår av den overskriften,
så regner det faktisk her hos oss i dag :-)
Det bøtter ned :-(,



men da har jeg jo ei god unnskyldning for
å kose meg inne :-)
Fyrer i ovnen
her på spisestua,
tenner lys


og drømmer meg bort til sommer, sol
og ferien i Danmark.
Lønstrup er vår desidert
favorittplass i Danmark.
Der slapper vi av,
både stor og små,
og lever det gode liv :-)

Nok dagdrømming for denne gang.....
for nå skal jeg kose meg med litt
husarbeid.
Om ikke selve arbeidet er så koselig,
så blir det ihvertfall
koselig når oppdraget er utført :-)

Ha en god dag alle sammen!

Klem fra Rita

7 kommentarer:

  1. Huff for et ,,d..vær,, men å fyre i ovnen og mimre litt det er ikke bortkastet tid det heller.

    Kos deg inne og ha en fin dag , Marit.

    SvarSlett
  2. Heia Rita :)
    Så fine bilder du viser, kjempekoselig på kjøkkenet ditt, var så tøft det bordet under her med lykta på også :))
    Ja du må ikke snakke, for et ufyselig vær vi har, ser det er meldt mere vind framover også så vi må nok belage oss på innekos en stund til :))

    Ønsker deg en fortsatt fin Onsdag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  3. Godt du forstår at nyde det inde, når ude står på regn. Hvis du skal til Danmark og butik Waldo igen, vil jeg vide det, så jeg kan møde dig. Det kunne være sjovt.

    SvarSlett
  4. Hei og hopp :)
    Ja huff for et vær vi har hatt i dag. det var nesten vondt å gå tur med Lucas i dag. Ble bare en liten tur, for han er ikke glad i styrtregn og haggel ;) Ikke jeg heller hehe
    Tusen takk for koselige kommentarer hos meg, setter stor pris på det!
    Ha en fin kveld videre i stormen ;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Ja det er viktig å se det positive i regnvær også :-)
    Klem

    SvarSlett
  6. Dejlige bileder, Rita - og vi kan nemlig sagtens hygge os, selv om regnen styrter ned. Det er blevet efterår, og vi må hygge os med levende lys og ild i brændeovnen. Klem og en rigtig god weekend til dig!

    SvarSlett
  7. Ja nå er det skikkelig høst:)
    Syns det er veldig koselig om kvelden når man sitter
    inne med masse levende lys, men det er kjedelig at det skal blåse
    så ille på dagen...
    Her får snuppa vår tennner og har feber, så vi har innehelg..

    Kos deg i helga:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)