søndag 16. oktober 2011

Tusen takk for meg....

...sa den siste Margeritten min idag!
Nå er det ikke lenger mulig å tviholde på
sommeren......


den er definitivt over for denne gang :-(
Sad , but true ;-)


Like trist hvert år,
syns jeg,
som er et utpreget VÅR- OG SOMMERMENNESKE !!!
Så nå er det bare å vente på neste års
vårtegn,
men innimellom skal jeg få med meg litt
"høstmys"
og selvfølgelig skal jeg kose meg med
jula,
men så snart jula er ferdig så  starter jeg nedtelling
til vår og sommer :-)

Ha en flott høstkveld alle sammen!
Her er stearinlysene tent,
ungene ser på Newton
og jeg koser meg med en kopp te :-)

Klem fra Rita

3 kommentarer:

  1. Stakkar ja nå var den pjusk , men nå kan vi begynne å kjøpe litt inneblomster som vi får kose oss med.
    Ha en fin kveld , Marit.

    SvarSlett
  2. Jeg har en Margeritt igjen jeg også....den kan stå litt til....men jeg klør jo i fingrene etter å bruke krukken til tulipanløk....den skal få noen dager til.... høsten er en fin tid den også.

    SvarSlett
  3. Jeg glæder mig også til foråret, Rita, men vi må prøve få det bedste ud af det og nyde det smukke efterår - og bagefter kommer julen med sin charme. Jeg sender klem nordpå, ha' en dejlig dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)