onsdag 7. desember 2011

Liker ikke hjørneskapet på kjøkkenet........

...........ihvertfall ikke når det skal vaskes!
Men i dag går kjøkkenskapvaskingen som
en lek,
for mammas lille hjelper
stiller opp som vaskehjelp :-)
Greit når man bare kan krype rett inn
i skapet......


Godt å få ryddet og vasket i skapene,
og deilig å få kastet ting man aldri bruker..........

Nå tar jeg meg en pause fra vaskinga,
og stikker på en aldri så liten
bytur :-)

Ha en god advents-onsdag alle sammen !!!

Klem fra Rita




6 kommentarer:

  1. Så flink en hjælper du har dig. Og sikken et skab, der kan gemmes mange gode sager derinde. Håber du havde en hyggelig bytur:)

    SvarSlett
  2. Herlig bilde :) Å e e glad førr at du tok d en bytur, førr da fikk e jo besøk av d på jobb <3 Klæm <3

    SvarSlett
  3. Så flink hjelper du har! :) hihi

    Juleklem fra meg

    Giveaway inne hos meg, om du er interessert ;)

    SvarSlett
  4. Det er dejligt med en lille hjælper :-) Jeg håber, du havde en hyggelig bytur - varme klem til dig!

    SvarSlett
  5. ja vad bra med hjälpredor i hemmet
    önskar dig en skön helg
    Kram

    SvarSlett
  6. Hei Rita :)
    - kjekt med en håndsrekning :)
    Mange flotte innlegg her, lurte på
    om du har oppskrift på de fine
    rundstykkene/ horn som du har laget?
    Ønkser deg en fortsatt fin helg, kos
    deg masse :) Klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)