lørdag 3. desember 2011

Vår adventslørdag

I dag er det førjulsforberedelser
som har stått på programmet,
jeg har vasket og bakt,
mens jentene har ryddet og støvsuget
på rommene sine.

Vaskebilder egner seg ikke
i offentligheten,
så her kommer heller noen
bilder av kjøkkenvinduet vårt ;-)

 Denne hvite krukka kjøpte jeg
i Mosjøen på
onsdag.
Var i en alldeles
nydelig butikk,
i ett lite sjarmerende gammelt hus.

Disse hjertene er kjøpt på
Panduro.
Ikke mye julestemning å spore
utenfor kjøkkenvinduet vårt,
så det er godt at førjulsstemningen
råder innendørs.
 .
I dag har jeg bakt store mengder horn,
og i morra blir det baking av
julekaker sammen med min kjære
nabo.

 Er godt fornøyd med dagens innsats,
både store og små jenter
har gjort en flott jobb,
så nå blir det rydding av kjøkken
før det blir kosekveld :-)

Kos dere i kveld alle sammen !
Klem fra Rita


3 kommentarer:

  1. Mums, de horn ser gode ud.
    Du har da haft ordenligt travlt, bliver helt forpustet af, at læse alt det du har lavet
    Det der med det manglende hvide snedække udenfor, må der da kunne gøres noget ved, du bor jo i Norge, der skal være sne om vinteren ;)
    Klem fra Ditte ;)

    SvarSlett
  2. Så flinke dere har vært :)
    Her har vi bare kost oss i dag. Snøen som mangler ute er bare helt topp synes jeg hihihi
    Tenk i fjor hadde vi store snømengder allerede i begynnelsen av oktober.. og allerede nå i år har vi kortet ned vinteren med over 1 måned :) jippi!
    Kos deg i adventstida :) Det skal vi ;) klem

    SvarSlett
  3. Du har pyntet så fint til jul, Rita - dejligt at se :-) Jeg har kun nogle få ting fremme endnu, men hvis jeg stadig havde et barn boende hjemme, ville jeg gøre mere ud af det. Her skal vi til at bage brunkager.
    Klem og ha' en dejlig dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)