onsdag 4. januar 2012

Godt nyttår alle der ute :-)

Da var vi altså kommet godt i gang med
2012
før jeg klarte å gi ett lite livstegn fra meg..........
men bedre sent enn aldri.....

Jula har absolutt ikke tatt knekken på meg,
men blogglysten har vært særdeles laber..............
så jeg har stort sett gjort mange andre ting enn
å holde på med datan.
Men nå i det nye året har bloggelysten
kommet tilbake,
og HERE I AM :-)

Nyttårsaften tilbragte vi her hjemme
sammen med nær familie.
Vi storkosa oss med fantastisk god kalkun
og nydelig tilbehør :-)
Slik så nyttårsbordet vårt ut.......
På årets siste dag fikk pepperkakekirka vår
selskap av tantes pepperkakehytte........
...........men det tok ikke mange timene,
så var begge bygningene, tradisjon tro,
 lagt i ruiner ;-)

For dere som lurer på hvordan det gikk da
julenissen og tannfeen
møttes på Linus sitt rom
natt til juleaften,
så kan jeg berolige dere med at det hele gikk
rolig for seg :-)
Linus konkluderte på juleaftenmorgen med :
" E veit vel ikkje korsen d gikk da dæm møtes. E sov jo mamma,
men e veit at dæm ha vært hær......førr dem ha lagt igjen spor både
i glasset ( med tanna ) og i strømpen min.
Men dæm va still, førr e våkna ikkje." ;-) :-)

Ha en riktig god onsdagskveld alle sammen :-)

Klem fra Rita






7 kommentarer:

  1. Godt nyår, kære Rita - det er dejligt at du er tilbage efter din blogpause, og at du har haft en god jul. Tantes pepperkagehytte er vel nok fin :-)
    Klem fra mig i Danmark!

    SvarSlett
  2. Hei min hjertevenn! Kor fint du ha pynta på nyttårsaften :) Du må forresten hels ho Hedda og sei at oppdraget er utført ;) Klæm <3

    SvarSlett
  3. På fint nyttårsbord! Godt nyttår til dere :)

    SvarSlett
  4. Godt nytt år , så flott bord du hadde pyntet.
    Jeg synes det var godt og komme tilbake til hverdagen ,det blir litt lettere å være mamma ,kjærring og husmor he he.
    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  5. Godt nytt år :) Så fint at dere har kost dere i jula. Nå er det nytt år og blanke ark, håper det blir et supert år! Ha en fin kveld videre :) klem

    SvarSlett
  6. Så fint bord du har dekket!
    Godt nytt år til deg også.
    Klem

    SvarSlett
  7. Heia;) så koselig å titte innom hos deg;) alltid stas å finne nye flotte blogger og legger meg til som følger.Ønsker deg et godt nytt bloggår-og ekstra trivelig at du også er fra nord;) klem fra Vera i Bodø

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)