lørdag 7. januar 2012

Thailandske lyslykter

Ungenes tante,
Isabell,
feiret forrige nyttårsaften i Thailand,
og der var hun med på å tenne lyslykter
på stranden.
Slike store lyslykter
hadde hun kjøpt til
vår nyttårsfeiring,
og både voksne og barn var spente
på dette...........
( men dessverre ble kameraet tomt for strøm
rett før midnatt, så bildene her er tatt med mobilen :-(,
men men bedre enn ingenting ;-)



De to lyktene vi fikk sendt opp til himmels
var virkelig flotte å se på,
og det var liksom noe høytidelig over
det å stå og se på at de sakte fløy oppover..........
stille og rolig :-)
Gav oss jo faktisk litt tid til ettertanke,
ikke bare smell og poffpoff
overalt ;-)

Anbefales!

Ha en flott lørdag :-)

Klem fra Rita

6 kommentarer:

  1. Godmorgen Rita, det lyder vel nok smukt - jeg har ikke hørt om lyslygterne før, men det er måske en skik i Thailand? Klem og rigtig god weekend til dig!

    SvarSlett
  2. KOseli med sånne lykter, meen hvertfall her i kommunene var det forbudt :/ pga stor brannfare.
    Takk for hyggeli kommentar hos meg! Skal kose meg her inne hos deg ei stund jeg nå :) God helg!

    SvarSlett
  3. Det er noe fint over de lyktene...enig med deg at de bringer fram ettertanke...
    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  4. Det er rett og slett vakkert med sånne lykter :) så heldig dere var som fikk dem. Har fryktelig lyst til å oppleve når de sender opp hundrevis av sånne. Magisk og fint :)
    Vet ikke om jeg har sagt det, så jeg sier det for å være sikker ;) Godt nytt år :) håper det blir fantastisk! Klem

    SvarSlett
  5. Heia og velkommen som følger hos meg-koselig at du vil følge meg;) flotte lykter-ikke sett slike før-men sikkert veldig fint og spesielt. ønsker deg en fin kveld-klem fra Vera

    SvarSlett
  6. Vi var i thailand for snaart tre år siden,
    og vi sendte også opp slike. De er utrolig flotte, og gir virkelig rom for ettertanke.
    Viktig å stoppe opp og tenke litt.. :)

    Håper starten på 2012 har vært fantastisk!

    Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)