lørdag 30. juli 2011

Hjemme igjen.........

......etter to flotte uker i deilige Danmark.
Har masse å dele med dere,
men får feriegjester i løpet av dagen
så det blir ikke så mye blogging herifra denne helga heller......
men jeg lover å komme sterkere tilbake etterhvert.

Men jeg måtte innom en tur nå for å skrive om
vår erfaring med
Nilles nye skolesekk,
som vi og Kornelie har testet ut de siste 2 - 3 ukene.

Her er sekken på Billund camping etter en dag i Legoland.

Sekken har vært med oss til Danmark,
og den har fungert veldig bra.


Til og med en Duplo-brannmann har testet sekken ;-)

Sekken har bra med plass,
og er enkel og grei å justere sånn at den sitter godt
og
vi liker at den er godt polstret bak på ryggen.
Den har regntrekk med refleks,
som jo er en helt nødvendig detalj
på en skolesekk
og så elsker Kornelie designet på den :-)
Så alt i alt er vi voksne og Kornelie
veldig godt fornøyd
med sekken,
men det er jo først nå når skolen starter at vi virkelig får testet
hvor slitesterk sekken er.......
men så langt kan vi absolutt anbefale sekken
for barn i 1. - 3. klasse :-)
Prismessig er den jo meget gunstig :-)

ANBEFALES IHVERTFALL AV FAMILIEN BRUN,
som består av en stykk førskolelærer og en stykk allmennlærer,
som har sett en del gode og mange dårlige sekker opp i gjennom årene ;-)

Ta godt vare på hverandre denne sommerhelga,
og husk å gi en klem eller to til de du er glad i :-)

Klem fra Rita

3 kommentarer:

  1. Så bra at sekken fungerte så godt! Gleder meg til å høre ALT om turen :) Og her kommer en klem til deg fra meg (for jeg er jo så glad i deg <3)

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem fra ferie, Rita - hvor lyder det spændende, at I har været i Danmark og blandt andet har været i Legoland. Jeg håber, du fortæller lidt mere.
    Klem og ha' en rigtig dejlig weekend!

    SvarSlett
  3. Hei!

    Veldig hyggelig å kunne tipse deg om en tur inn på bloggen vår akkurat i dag... ;) Gratulerer - og god helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)