fredag 8. juli 2011

Testing testing one two one two ;-)

Nå skal Kornelie bruke ferien
til å teste skolesekk
for Nille!


Kom plutselig over en annonse hvor det sto at
Nille trengte 20 jenter og 20 gutter
( med en mamma, pappa, slektning eller bekjent som har blogg )
i 1. - 3. klasse
til å teste ut deres nye skolesekker.
Jeg meldte oss på,
og i dag kom melding om at
Kornelie og Neverluren
skal teste ut skolesekk!
HURRA!
Kornelie syns det er kjempestas,
og gleder seg veldig til sekken kommer i posten!

Etter at sekken er testet skal vi lage ett innlegg
på bloggen vår, hvor vi kommer med vår vurdering.

Men Kornelie har allerde kommet med sin vurdering av
designet:
" Dein va kjæmpefin, sånn sækk vel e ha " :-) :-) :-)

Ha en flott sommerfredag alle sammen!
Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer
fra dere som er innom bloggen min.
Det er jo dere som gjør blogging morsomt!

Klem fra Rita


8 kommentarer:

  1. Heldige Kornelie da. Bli sikkert stas ja.

    SvarSlett
  2. Så sjovt at få teste skoletaske, spændende hvad den endelige bedømmelse bliver, skindet kan jo bedrage ;)

    SvarSlett
  3. Tillykke til jer - det lyder sjovt, at Kornelie må teste den flotte skolerygsæk! Den ser meget behagelig ud at bruge.
    Klem og ha' en dejlig weekend, Rita :-)

    SvarSlett
  4. Ja dette har jeg også sett:) Artig at jenta er med:)
    Ha en fin lørdagskveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. så flott sekk!! ikke rart hun likte den:-)
    Ønsker dere en riktig så koselig helg!!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Artig å få være med å teste sekk da! Designet passet nok super til en liten frøken =)

    SvarSlett
  7. Så moro!
    Da tenker jeg det er ei lita frøken som er fornøyd ;-)

    Lykke til med prøving, o fortsatt god sommer!

    Klemmr

    SvarSlett
  8. Så spennende! :) Lykke til med testingen... :)

    *Klemmer*

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere:-)
Er utrolig koselig å se spor etter dere som er inne å besøker bloggen min :-)